LEVERING EN BEZORGTIJD

Kids Bloom levert alle producten over heel België. 

Vanaf €60 geniet je van gratis levering!

Levering aan huis of op het werk: 6.95€

Levering in een Pickup Point of pakjesautomaat: 4.95€

Standaard levertermijn: 1-2 werkdagen*


LEVERINGEN NEDERLAND

Kids Bloom levert ook producten in Nederland.

Vanaf €80 geniet je ook van gratis levering!

Levering aan huis of op het werk: 9,60

Standaard levertermijn: 2-3 werkdagen*




DPD Pickup Levering

Niet thuis tijdens de dag? DPD Pickup is dé oplossing als je makkelijk pakketten wilt ontvangen of terugsturen. DPD beschikt over ruim 1200 Pickup parcelshops in België & Nederland. Ze zijn minimaal 5 dagen per week geopend, zo heb je voldoende mogelijkheden om het pakje af te halen.

Vind de Pickup bij jou in de buurt met de Pickup finder.
Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan via de ontvangen track & trace code. 

Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd. Wanneer het pakket wordt teruggestuurd omdat het niet tijdig werd afgehaald worden extra verzendkosten in rekening gebracht. 

DPD levering aan huis of op een adres naar keuze

Flexibele levering met DPD Predict. DPD informeert je vooraf per sms of e-mail over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, je kan je levering uitstellen. Op de dag zelf word je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen. 

Mijn bestelling is beschadigd of onvolledig bij levering. Wat moet ik doen?

Is jouw bestelling beschadigd of onvolledig bij levering? Dat zou jammer zijn. Het komt weinig voor, maar héél soms gaat er wel eens iets stuk tijdens het vervoer. Ook wij vinden dat erg vervelend en willen dat zo snel mogelijk in orde brengen.
Breng ons binnen 48u na ontvangst hiervan op de hoogte met enkele foto's via het emailadres info@kidsbloom.be Vervolgens sturen we jou gratis een nieuwe op (indien op voorraad) en betalen we jouw kosten voor het retourneren van het beschadigde artikel terug. Klachten dienen ons max. 7 dagen na ontvangst te worden gemeld. 


Retouradres: Hofeinde 166 2350 Vosselaar

*Enkele producten hebben een langere levertermijn, dit wordt aangegeven op de detailpagina van een product.




BPOST 


Vanaf wanneer kan ik mijn pakje volgen via Track & Trace?

Zodra je de barcode van je pakje hebt ontvangen, kan je je pakje meteen online volgen via Track & Trace en de My bpost app. Soms gebeurt het dat wij de barcode pas op een later tijdstip van de afzender ontvangen. Hierdoor kan je je pakje nog niet volgen via Track & Trace. Probeer het in dit geval later opnieuw.

Hoe haal ik een pakje uit een Pakjesautomaat?

Je kan eenvoudig je pakje uit een Pakjesautomaat halen door de barcode te scannen die je via de My bpost app of e-mail hebt ontvangen. Heb je gekozen voor een rechtstreekse levering in een Pakjesautomaat, dan ontvang je ook een QR-code en zescijferige code waarmee je je pakje kan afhalen. Scan of geef je code in en de locker waar je pakje ligt springt vervolgens open. Haal je pakje eruit en sluit de locker.


Andere vragen?

Heb je nog een andere vraag inzake het ontvangen van je pakje? De klantendienst van Bpost beantwoordt je vraag.

Klik simpelweg op de Bpost knop hieronder en specifieer je vraag.